Doua lucruri din trafic pe care nu le inteleg

Sa trecem peste faptul ca se schimba banda aiurea, fara sa te asiguri, a explicat-o o data Zoso. Am doua intrebari totusi.

De ce dupa ce schimbi banda franezi? S-au inventat masini care iti blocheaza kilometrajul la 50 la ora? Si daca ai ajuns la 51 km/h calca masina singura si imediat frana ca nu cumva sa depasesti viteza maxima legala admisa pe acel sector de drum? Si daca o calci tu ca vrei sa circuli responsabil, placutele tale de frana ce zic? Ai bani sa le schimbi asa, la 3 luni? Si tot legat de frane, daca ma vezi ca vin foarte foarte tare din spate, de ce pana mea pui frana, in loc sa mentii viteza constanta? RCA-ul meu nu plateste, ai chef sa stai cu masina in service degeaba?

Daca o banda de circulatie e blocata de ce toata lumea se baga pe ea, ca sa taie calea dupa? Adica e banda 1 cu lucrari. Oamenii normali vad si stau pe banda 2, mergand linistiti inainte. Dobitocii se baga repede pe banda 1, merg pana in fata, cand apare lucrarea si se infunda si acolo forteaza, sa iasa de pe banda, iar ceilalti dobitoci de pe banda 2 ii lasa. Adica ce rezolvi asa?

 

Bine, cum nu exista nici un agent constatator pentru asta si cum politia nu accepta probele video filmate din masina, nu se rezolva nimic. Plus ca amenzile sunt facultative si se executa doar daca faci misto de politai dupa cum povesteste Cabral sau doar daca se strang mai multe reclamatii.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply