Facebook vrea bani de la companii

Facebook vrea bani de la companii

Pana acum Facebook va tot invitat sa va faceti pagini de like, sa adunati fani, sa faceti concursuri unde sa dati like, sa vindeti chiar baze de date de like-uri (bine ca nu se pot strange adresele de mail de acolo, dar se poate da spam). Partea buna e ca a aparut si reach-ul pentru fiecare articol.  Asta mai fusese implementata pentru pagini, dar nu a functionat corespunzator. Acum iti afiseaza cate mii de oameni au vazut statusul tau.

Dar nu numai atat. Avem acum si posibilitatea sa cumparam statusuri promovate pe Facebook. Aici am doua dileme. Prima ar fi unde naiba apar aceste postari promovate? In newsfeed, la fel ca oricare alt status, pacalind astfel utilizatorul, umbland la algoritmul secret al lui peste prin care postarile anumitor pagini si oameni apar in fata, in defavoarea altora?

Si a doua, nu cumva e prea scump pretul asta?

facebook

Adica nu stiu ce preturi vedeti voi dar de 100 de para pe google eu zic ca fac un reach mai mare si un numar de afisari mai dragut.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply