Nevoia de expunere media

Promovandu-se tot soiul de … [insert word here] la televizor, oamenii au simtit nevoia de a se expune media. Mai mult, cam toti au vrut dintr-o data sa apara la televizor. Ne amintim bineinteles de anii ’90 cand toata lumea facea cu mana la camera, cand toata lumea se baga in cadru si voia sa fie vazuta in cei 720 de pixeli. Apoi, ne amintim de transmisiunile de la mare, cand toata lumea era in spatele reporterului, vorbind la telefon si spunand salut, sunt la mare, uite iti fac cu mana la televizor. (bonus)

Acum cu protestele de la Universitate, avem aceeasi nevoie de expunere media. Oameni care sunt in piata si nu neaparat ca vor sa isi faca reclama, dar vor sa spuna ca:

412456 365496930133411 100000193203331 1674597 598584861 o

… afara ploua.(poza facuta de IVO)

Sau ca …

400064 2826964884979 1584757563 2522154 1946270223 n

(poza photoshopata)

Si daca tot am vorbit de photoshop, il vrem mai ieftin.

405807 2821871757654 1584757563 2517524 1914441542 n

Asa a vazut Radu.(desi la 720 de pixeli pare captura de pe tv)

Dar in principiu pentru asta se protesteaza, ca sa ii vada televiziunile, sa apara la televizor, sa fie bagati in seama. Sa dea impresia ca si ei conteaza. Atlfel ar sta toata lumea acasa, ca politicienilor li s-ar rupe de ei. Vezi sondajul de mai jos.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply