De ce ai avea o reclama din asta?

Nu stiu ce s-a intamplat cu Mc Donald’s de au facut reclama asta, dar mie nu-mi place.

De ce ai face o reclama din asta? Adica nu e logic. E ceva ce nu se pupa, e fortata ca reactie de criza la vreo tampenie aparuta pe undeva. Iar reactia asta de criza este dusa la extrem si difuzata la televizor, in ideea in care ar trebui sa explice si sa se scuze in fata oamenilor pentru ceva. Mie mi-a scapat pentru ce se scuza Mc Donald’s in reclama de mai sus, dar nu asa se face. Adica, e defensiva si nu e deloc o reclama pozitiva. Nu ma face nici sa am incredere in Mc  Donald’s si nici sa ma duc sa mananc acum cartofi prajiti. Inseamna ca pana acum a fost ceva gresit in reteta.

Sa o punem la catastiful de reclame si reactii de evitat. Voi invatati de aici sa nu gresiti la fel in agentiile voastre si pentru clientii vostri.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply