De ce hypermarketurile castiga

Toata lumea a vazut cozile interminabile de la hypermarketuri. Acolo e tot timpul aglomerat, tot timpul sunt oameni, mai mult decat atat, am vazut zile in care erau cozi de pensionari asteptand  sa se deschida magazinul … unii dintre voi va amintiti nu-i asa? Si totusi ce dracu sa aiba in plus un hypermarket, decat un magazin de cartier, sau decat piata?

Pai ar fi urmatoarele, cu liniuta:

  • acolo se gasesc porcarii (am cumparat in seara asta tot soiul de chestii nefolositoare)
  • lumina cade bine pe porcariile alea si iti sar in fata. Adica intr-un magazin n0rmal sau specializat, trebuie sa stai sa cauti, sa te invarti, sa intrebi, in schimb in hypermarket le vezi ca iti bat in fata.
  • preturile nu sunt mai mici, dar pentru un leu oricine se inghesuie, e un motiv psihologic. Adica pretul nu e 30, e 29.99
  • rosiile sunt proaspete si nu costa 8 lei ca in piata, ci doar 5 lei (ma rog, pe pancarta scrie ca sunt romanesti – ii credem pe cuvant)
  • producatorii prefera sa vanda in hypermarketuri din cauza volumului mare de vanzari, nu neaparat al preturilor.

Pentru ce altceva mai preferati hypermatketurile? Acum nu vreau sa zic ca sunt un lucu extraordinar si ca sunt victoria capitalismului si a economiei de piata, dar sunt in permanenta aglomerate. Iar asta … parca -mi da de gandit.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: