Drama masinilor Toyota

Eu nu inteleg cum poate exista povestea dramelor de la Toyota. Pe scurt se intampla in felul urmator, cineva a murit intr-un accident de circulatie la volanul unei masini Toyota in Statele Unite. Investigatiile au decis ca accidentul a avut loc din cauza blocarii pedalei de acceleratie a masinii in podea. Adica ala a calcat masina pana la blana si a ramas cu pedala in podea, astfel n-a mai putut sa opreasca masina.

O data, de ce de aici ar fi vina firmei de fabricatie? Da, vina ar putea fi exemplificata prin faptul ca nu au avut limitatoare de pedala pe masina aia. Pana si eu am limitatorul pus sub pedala ca nu cumva sa-mi intre mie piciorul sub pedala sau ca nu cumva sa se blocheze pedala in preş.
A doua oara cum sa rechemi 2 milioane si ceva de masini ca sa le pui o tija de metal sub pedala, ca sa nu mai ramana pedala blocata? O amarata de tija de metal isi poate pune oricine sau cel putin ar putea sa evite sa mai dea blana masinilor.
Si a treia, cat de mult s-a implicat atat media, dar si concurenta sa mediatizeze si sa alimenteze scandalul asta. Pentru ca o alta informatie decat aia cu accidentul si scuza ca s-a blocat pedala nu au existat. Da, pana si Toyota a recunoscut ca pedala aia s-a blocat pentru ca a fost folosita intens masina. Atunci e vina de fabricatie?

Si parca mai stim pe cineva care conduce Toyota pe aici …

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply