Fan Courier sau clientii sunt pielea p*lii

Intotdeauna am evitat firmele de curierat. Daca era sa-mi cumpar un calculator sau o componenta de calculator, ori trimeteam pe cineva sa mi-l ia, ori ma duceam sa-l iau eu singur. Si asta chiar daca faceam o comanda online sau doar in magazin. Asa m-am dus de fiecare data la Emag sa imi iau hard, sa-mi iau memorie,  sa una alta.

Ieri s-a produs inevitabilul. Am primit un colet cu un echipament electronic, iar de la receptie cand m-a sunat mi-a zis: vezi ca ti-a venit un colet cu o cana sparta. Drept urmare in colet era asta:

Un proces verbal de constatare cum ca exista o cana sparta, intr-un ambalaj. Procesul verbal avea data de 16 decembrie 2010 si era incheiat intre doi angajati FAN Courier. Adica eu nu ma prind din asta cine naiba e vinovat ca s-a spart cana. Care angajat Fan Courier? Oare firma asta o fi anuntat si ea expeditorul coletului  ca: stiti, sarumana, v-am spart cana, o mai trimitem asa la destinatar?   Eu am primit coletul pe 28 decembrie 2010, prafuit, bineinteles lovit (noroc ca HP-ul stie cum sa ambaleze produsele), fara nici o explicatie fara nimic.

Si acum ma intreb iara, ce dracu a facut coletul meu 12 zile? In afara de a stat si s-a pus tot praful bucurestiului pe el, de a trebuit sa-l sterg bine cu servetele umede inainte de a pune mana pe el.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: