Hyundai IX 35 drive test

SUV-ul e dragut la primul contact. Confortul te imbie sa pierzi mult timp in masina, iar forma sportiva nu iti da senzatia ca esti pe un tanc sau ca esti deasupra celorlalti soferi. In schimb unii hateri de SUV-uri ar putea sa aiba lucruri de reprosat. Oricum senzatia de superiorirate planeaza datorita aspectului frontal inspirat de la masinile de clasa medie si rapide.

Pe drum masina se tine bine. Am condus un diesel de 2 litri cu 200 de cai, cutie automata, care in modul neeconomic reusea sa nu tina nimic in fata, in schimb in modul economic – de oras se comporta ca orice alta masina lenesa, care stie ca se va opri in 30 de metri la urmatorul semafor. Pe off-road, trage si se infige atunci cand e nevoie, desi o masina de teren pentru a merge pe camp cu ea trebuie totusi preparata cu roti de off-road cu suspensii inaltate si altele. Cine stie cum dai de o groapa si nu vrei sa iti strici diverse.

Mi-au placut trapa din plafon, plafonul transparent si pentru locurile din spate, farurile, indicatoarele de bord, GPS-ul incorporat si touch screen-ul, cheia de proximitate, butonul de alarma pe portiera stanga, spatiul din interior.
Nu mi-au placut faptul ca USB-ul nu se opreste dupa ce opresti motorul si incui masina (si eu cum am un stick luminos a ramas un bec aprins in masina), controlul audio pe volan pe partea stanga (bine, eu sunt obisnuit cu el pe dreapta), lipsa de stabilitate la peste 100 la ora cand tragi de volan.

Totusi consuma aproape ok. Am primito cu un consum mediu de 14.5 la suta, iar eu am mers cu ea la 11.5

Album foto aici.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply