Need For Speed ProStreet

Am primit demo-ul de la Need For Speed ProStreet . Am incercat sa il joc pe laptop, s-a incarcat a pornit … am pornit cursa … s-a blocat la prima turatie a motorului. Pana sa astept sa pierd cursa sa opresc sunetele, sa poata randa mai usor pe placa video, m-am mutat pe mac.

Apple-ul cu intel xeon quad core, 2 gigi de ram si nvidia ge force 7300gt. Ruleaza windows XP. NFS Pro Street, versiunea demo bineinteles, instalat repede aproximativ, rulat la putere maxima … 1900 x 1200 rezolutie, cu toate optiunile full. A pornit … s-a miscat  masina … insa mult prea incontrolabila si insensibila la comenzi, asa ca … a terbuit sa merg din optiune in optiune ca sa pot gasi configuratia optima. Am gasit configuratia optima tot la 1280 x 800 (rezolutia de pe laptop),  cu toate optiunile video pornite. Se misca frumos … se aude un pic mai bine ca in celelalte editii, desi cred ca la partea de audio din versiunea demo mai trebuie inca destul de mult de lucrat.
Din pacate procesoarele urlau in timpul jocului, xeoanele de 3 ghz erau incarcate la 80%, iar memoria avea deja 1 giga.
Ce aduce misto si nou jocul asta, nu-s texturile, masinile si muzica, ci efectele. In demo iti da sa conduci un BMW M3. Frumoasa jucarie, mai ales in strada. Buna de alergat, cam buna la orice pe strada. Pe zgura nu e de incercat. Eh … au fost atenti la toate detaliile masinii, au fost atenti la acceleratie, in momentul in care iti intra turbina, zgomotul aerului in motor se transforma in viteza, demarajul de pe loc se intampla cu o usoara smucitura de volan spre stanga sau dreapta, depinde de cum ai ramas cu rotile curbate, exact la fel cum se intampla si la volan.
Cealata chestie interesanta in jocul asta e asfaltul.

Ei bine, uitati-va in poza de mai sus … arata la fel ca o strada pe care o cunoastem noi nu. Eh … nu se vad foarte bine din vederea asta de camera gropile si denivelarile … dar va asigur ca sunt, mai ales ca se simt exact ca in trafic. Si un mic tip … sa va fereasca ca la mai mult de 120 mph sa musti un pic din zgura din dreapta si sa incerci sa redresezi… se intampla exact ca in trafic … zbori foarte artistic cu sanse minime de supravietuire.
In concluzie, detalii foarte pronuntate la nivelul asfaltului, controlului si miscarii masinii, astea fac jocul sa fie aproape real, iar pe mine sa  ma oftic ca n-am un volan ca sa pot sa il incerc asa cum trebuie. E primul joc care ma face sa cer un volan.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: