Premii, excelenta si certuri

In seara asta la DigiCafe le-am vazut pe toate. De la discutiile clasice despre bannere, bannere care sunt bune si care nu sunt bune, la premii.
Partea frumoasa si probabil apreciata de toata lumea a fost tipa de la Google care a facut un singur lucru, privind de sus toata prezenta de acolo, a vandut si a spus ca Google e mai bun. Dar a amintit si ca Google vrea sa deschida un birou in Romania, iar pentru asta se uita dupa ceva oameni.

Partea nasoala a fost clasica discutie despre bannere, ca sunt bune, ca nu sunt bune, ca lumea nu este educata sa dea click pe bannere. Aici vin eu si zic … pe ce bannere? Pe ce porcarie de bannere sa se dea click?

S-au dat premii pentru bannere si campanii. OMG! Asta e creativitatea? Doar atat? Facem un site si castigam premii? Pai atunci sa fac si eu maine vreo doua siteuri asa, pe banda, ca vreau si eu niste premii in palmares, asa sa ma simt bine.

Si lumea zice ca a doua jumatate a anului va fi mai buna pe online. Care online?! Sa reamintesc ca Polonia are 200 de milioane de euro cifra de publicitate in online?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply