Romanticule, te cunoastem

Voi intelegeti reclama asta? Nu e nimic altceva decat un strigat de lupta de sub asuprirea feminina. Adica sa terminam o data cu dulcegariile, cu mami, mami, cu ursuletii imensi de plus ce se cumpara zilele astea. Ma rog, parerea mea.
Astia de la Red Bowler au realizat un studiu din care reiese ca majoritatea barbatilor incearca sa scape de zilele de 1, 8 martie dar si 14 februarie justificand treaba la munca, prieteni de ajutat, sau chiar banala raceala. In schimb 63% dintre tineri considera toate dulcegariile obligate de 1 si 8 martie ca fiind kitschioase si enervante, iar 30% vor sa fie singuri ca sa se detaseze de astea.
Totusi aproape jumatate din intervievati vor o seara romantica in aceasta perioada, plina de evenimente sexuale, la care cu siguranta se ajunge in urma planurilor de atac. Adica … nu iti place sa dai cadouri de 1 si 8 martie, sa cumperi inimioare mari, sa umfli femeia in puf, dar iti place sa faci sex drept urmare faci toate aceste lucruri romantice numai ca sa obtii acele 5 minute de destrabalare [lol, alt cuvant nu mi-a venit in cap].

Ieri s-a organizat si un eveniment in care lumea a sustinut tare ca nu isi doreste dulcegarii doar de 1 si 8 martie, ci in toata perioada anului. Adica baietii nu vor sa fie obligati sa faca fapte frumoase numai de 1 si 8 martie, in timp ce fetele sunt dispuse sa primeasca cadouri tot restul anului.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply