BMW si Mercedes cauta bloggeri

O stire Mediafax (inca incerc sa ii gasesc relevanta si logica) zice ca BMW, Mercedes şi alţi producători de automobile de lux îşi intensifică eforturile de atragere a bloggerilor pentru creşterea expunerii la posibilii cumpărători la care nu pot ajunge prin intermediul reclamelor din presa scrisă şi televiziune, relatează Bloomberg.

Bine, povestea asta e la nivel mondial, nu aici si ce nu se vede in stire e ca producatorii de masini ar fi dispusi sa dea niste masini in drive-test celor care le promoveaza gratis cat mai mult companiile.

Cat despre noi, avem aici doar incercari timide.  Din pacate faptul ca dealerii isi cumpara masinile pe care le dau in drive-test si nu le primesc de la producator si numarul scazut de vanzari, obtureaza toate canalele de promovare neconventionale. Asa ca pana se va sesiza cineva sau pana va incerca cineva marea cu degetul va mai trece ceva timp in care dealerii se vor plange de vanzari mici, iar producatorii de stocuri.

 

(n-am la ce sa dau link, ca stirea mediafax e doar pe flux)

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply