Cauciucuri de iarna, frane, verificari?

Teoretic oricine cu putina minte in cap se gandeste ca n-are nevoie de o verificare de iarna a masinii, ca nu are nevoie de cauciucuri de iarna, ca se descurca el, ca a mai condus iarna, ca stie cum e. Teoretic e nevoie de atentie, sa nu bruschezi masina, sa accelerezi usor si sa franezi in acelasi stil ca sa nu dai cu masina in pomi sau altii.

Asta daca te pregatesti si nu patesti la fel cum a patit un tip cu dacia aseara. Nu a adaptat viteza la conditiile de trafic, a crezut ca opreste si s-a oprit in toate masinile oprite la semafor de pe Kiseleff. Stiu cum e, asa am patit-o si eu. Am oprit la stop, Dacia din spate cu cauciucuri tocite si roti blocate s-a oprit fix in mine.

Degeaba zici ca scapi, ca nu ai nici o problema daca ala din spatele tau e suficient de dobitoc incat sa nu stie sa circule. Sa va mai zic ca anul trecut pe gheata aia, io pun avarii, claxonez, una, alta ma opresc la stop linistit si vad cum in spatele meu vine un peugeot in care ala isi punea deja mainile pe fata?

Degeaba te uiti ca ai asigurare. Asigurarea nu plateste. Cred ca nici acum la 2 ani dupa ce a intrat dacia aia in mine nu a platit Euroins-ul reparatia masinii. Am facut-o pe casco pana la urma, urmand ca firma de casco sa isi recupereze banii de la RCA.

Si partea cea mai nasoala e ca la o schimbare de temperatura asa de brusca, de la uscat si 20 de grade la 0 grade si polei, soferii patriei nu se pot adapta, iar accidente din astea vor tot fi in urmatoarea perioada.  Inca una, in Bucuresti farurile sunt facultative noaptea? Cum il scoti pe unul vinovat daca are farurile stinse?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply