Clientul nostru, sa ne batem joc de el

Azi (n.n – ieri) am fost la colindat de magazine. Si in ce alte magazine sa ma mai duc sa caut de imbracat, de cand s-a inchis Cocor, decat in mall-uri.  In mall-uri bineinteles plin ochi, fara locuri de parcare, fara indicatoare ca aici se poate, aici nu se poate, pe fiecare unde-l taie capul si pe unde il taie capul.

Ma rog, la AFI in Cotroceni, parcarea e pe jumatate rezervata pentru diverse locuri de joaca pentru copii sau pentru carting. In schimb parcarea descoperita de deasupra e deschisa. Dar e  plina de zapada. Am reusit sa intru azi intr-un damb de zapada si sa raman acolo vreo jumatate de ora.
Mall-ul e jenant. E imens, e luminat, e futurist dar e jenant. Nu sunt toate magazinele, e prea aglomerat, nu este marfa in magazinele alea. Cu alte cuvinte te duci acolo degeaba ca nu gasesti nimic din ce cauti. Nu gasesti nici macar brandurile pe care le cauti, dar nici produsele care sa te satisfaca. Drept urmare dupa 3 ore de colindat, n-am reusit sa iau nimic. Ah, nici macar locurile de mancare nu sunt suficiente, iar acolo este intotdeauna aglomerat.

In schimb Plaza a ramas gol, aproape gol. Nu mai este aglomerat, dar asta nu inseamna ca nu e plin. Problema cu Plaza este ca aici preturile sunt foarte mari, facute exact pentru personajele care viziteaza mall-ul:  vedetele si pitzipoancele aferente.

Ce vedeti mai sus e o toaleta dintr-un alt mall. Intamplator sau nu mall-ul ala nu e nici mare, nici foarte important, dar e in Praga. Acolo oamenii au stiut sa isi transforme mall-ul intr-un punct turistic, pe langa cel comercial. Pe plan comercial acolo gasesti de la toata gama de pantofi de zeci de feluri, la toate produsele IT posibile; sau de la toata gama de imbracaminte barbateasca la H & M. Si toate astea la preturi extrem de mici. Iar mall-ul era plin ochi.

Acum ma intreb retoric de ce ma enervez de fiecare data de cate ori ma duc in mall. Pentru ca am fost afara si am vazut cum trebuie sa fie si cum isi bat astia joc de clientii de aici, pe preturi mult mai mari decat afara.
Dar e bine. Romanii sunt prosti, ei nu stie, ei cumpara indiferent ce le vinzi daca le pui un sclipici pe el.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: