Cum Ministerul Turismului habar nu are sa promoveze Romania

Pentru ca mi-ati atras atentia, si va multumesc, iata de unde ar mai putea fi luat logo-ul.

In schimb daca Ministerul Turismului a luat logo-ul de aici, pentru 250 de dolari, atunci asta e si mai grav. Nu pentru ca brandul Romaniei ar valora 250 de dolari, ci pentru ca nu mai departe de ieri, Ministerul Turismului a dat un comunicat de presa in care zice simplu:

Brandul de turism al României nu reprezintã un secret, în toatã faza de elaborare a brandului fiind implicati numerosi reprezentanti ai mediului privat si ai institutiilor publice, reprezentanti care au contribuit la diversele etape de selectie a sloganului si a graficii aferente brandului de turism.

Ministerul Dezvoltãrii Regionae si Turismului a ales sã lanseze public brandul de turism al României pe 29 iulie 2010, atunci când are loc Ziua României în cadrul expozitiei internationale EXPO 2010 de la Shanghai, tocmai ca urmare a vizibilitãtii deosebite a evenimentului. Acesta este singurul motiv pentru care brandul nu a fost dat publicitãtii pânã în prezent.

greseala de scriere apartin ministerului turismului

De aici ce sa inteleg, ca Romania costa 250 de dolari? Ca din maxima noastra gandire am iesit cu asa ceva? Ca atat putem?

Edit: daca stiti pe cineva la ministerul turismului ii puteti ruga sa-mi raspunda la mailul trimis pe adresa cu [email protected]?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: