Heineken Legendary

Pe scurt, trebuie sa te duci la nemti ca sa inveti ce e aia bere. Trebuie sa bei acolo, ca sa intelegi ce gust trebuie sa aiba berea. Apoi dupa ce bei bere de la nemti, din Germania si nu importata, iti aduci aminte de gusturile de demult din Romania. Si cand zic de demult, ma refer aici la beri care nu mai exista, fabrici inchise, arome placute ce nu au putut fi sustinute.

Si pentru ca in Romania nu prea se mai gaseste bere romaneasca, (Karmenitza e bulgareasca sa stiti) iar la munca gasesc bere la 3 lei, mai ieftina chiar decat o sticla de apa, eu sunt cucerit de o singura marca. Si daca ma urmariti pe twitter, vedeti cum urmaresc atent pretul berii, dar si cum profit de promotiile din seara meciurilor din magazine (buna idee, bere ieftina in seara de champions league! Oare asta ar insemna vanzari mai mari? Hm?!).

Heineken m-a cucerit cu reclamele sale, iar gustul sau o duce spre cea germana, fina. De data asta ingerii m-au dat pe spate. Dar hei, asta e o chestie subiectiva. Si daca vreti sa mai zic de bere, incercati Bergenbier nefiltrata. Are un acel ceva acolo care da bine in peisaj.

Dar pana atunci, sit back and relax and watch the game:

Via

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply