Invatam sa facem campanii

Imi place campania de la Burger King pentru simplul motiv ca nu se incadreaza in tiparele standard de comunicare. Hm, sa nu o luati in termeni gresiti, tiparele standard le consider pe alea in care cineva tranteste repede un site, noah, uite asta e siteul, asta e pagina de prezentare a produslui, cumparam niste bannere la kil si dupa aia ne laudam cu ce campanie misto am facut.

In schimb nu stiu cine le-a dat ideile sau cine le-a aprobat conceptia, dar cu siguranta a facut o miscare foarte buna. Pai asa trebuie sa faci o campanie. Filmezi clipul asta in autobuz, pe direct, pe bune, fara sa regizezi nimic, fara sa inchiriezi autobuzul, fara sa se prinda lumea. Astfel il faci credibil. Si daca iti asumi miscarea dai bine.

Dupa care te duci in mall si ii isterizezi pe toti. O sa arda in doua zile. Si dupa asta le dai Whoppere.

1.000 de whoopere, adica nu putin, exact cat sa ajunga pentru toata lumea. Pentru mine, pentru tine si pentru prietenii pe care ii iei cu tine. Iei filmuletul, il pui pe net undeva, il faci vizibil si te duci sa primesti premiul. Nu-i asa ca e tare? Sa fii platit pentru ca stai pe net? 🙂

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply