Marketing riscant

Probabil inspirati de modelul zoom tv, astia de la Romtelecom Dolce s-au gandit sa isi promoveze in statiile de autobuz serviciile de televiziune digitala. Toate bune si frumoase insa in statiile de autobuz unde pana acum baietii de bine spargeau geamurile de pexiglas ce te apareau de ploaie, vant si ninsoare, au aparut acum televizoare LCD.
Si la televizoarele astea se vede … ori vreun porgram de pe dolce, ori ceva clipuri publicitare, n-am stat sa ma uit ca le-am vazut din mers. Dar totusi riscant. P-asta eu l-am vazut la piata sf. Gheorghe in statia de autobuz.

Sunt curios cand se vor fura LCD-urile alea, sau cand se vor fura antenele de dolce, sau sa ma mai gandesc ca daca sunt acolo antene si LCD-uri, trebuie sa fie si ceva receivere nu?:) Iar un receiver inseamna un abonament gratis la dolce 🙂

Dar e Romania, noi ne credem civilizati, iar unii risca sa puna la incercare civilizatia noastra

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: