Reducerile au scos 8 milioane+ de euro din buzunare

Reducerile reduse sau nu au scos 8 milioane de euro din buzunarele romanilor. Cu asta se lauda Emag. De fapt ei sunt singurii care publica cifrele vanzarilor de azi. Produse de 8 milioane de euro, 90.000 de comezi. Iar grupul de firme isi anuntase un numar de 30.000 de produse la reducere.

Daca stau bine sa ma gandesc, fata de altii emag au avut reduceri. Pentru ca eu nu pot numi reduceri scaderi de rpet de la 103 lei la 95 de lei, nici un pachet de tigari nu castigi. V-as fi recomandat sa va cumparati azi routerul asta, dar n-a intrat in gama de reduceri importante.

Dar totusi sa calculam niste procente, din 1.1 mil vizitatori unici (raportati de masuratorile interne emag), au comandat doar 90.000 dintre ei. Astia au platit 8 milioane de euro. Procentele sunt cam tot pe acolo. Si aici le compar cu reclama pe internet si astfel incerc sa explic rata scazuta de CTR, ai milioanele de oameni care le vad, doar un procent mic din ele dau click si cativa cumpara. De unde rezulta ca trebuie sa vii cu metoda de mai sus. Emag e pe internet, multi au vazut, putini au cumaprat, cum ar veni aia care au cumparat sunt procentul de CTR de pe bannere. Dar trebuie sa le faci bune.

Si 90.000 de produse? E clar, de saptamana viitoare va creste consumul de internet pe laptopuri, va creste consumul de televiziune.

De unde aveti ma 8 milioane de euro?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: