Am pierdut 200 de milioane de euro

Din afacerea cu rebrandingul BCR. Au castigat-o altii. Altii care au stiut sa ii minta frumos si sa isi faca treaba in cel mai pur stil de durere in spate. Altfel nu-mi explic cine dracu a putut sa aprobe o sigla a unei banci pe niste culori si pe niste fonturi ce nu se mai folosesc din anii 90. Parca si atunci BCR era una din cele mai frumoase si mai avangardiste imagini.

Drept urmare, azi dimineata cand am vazut la televizor reclama cu ultima gaselnita a celor de la BCR am zis ca ori cineva isi bate joc de imaginea lor, ori cineva a scos pe piata o firma ce se cheama chiar BCR numai ca au adaugat un $ la final.

Pana la urma am aflat, din comunicatul de presa, ca acel $ vazut de mine este de fapt un E, care vine de la Erste, grupul ce patroneaza banca romaneasca.

Da, pentru ca asta e iar o afacere privata din care nu avem voie sa stim prea multe lucruri, din care nu trebuie sa ne intereseze prea mult. Ca de aia e privata, urmeaza sa ne uitam in continuare in ce se vor concretiza astia 200 de milioane pe care nu i-am castigat eu. Din articolul de azi din Business Standard, vad ca se concretizeaza doar in schimbarea imaginii firmei si dezvoltarea sa urmatoare. Insa de servicii nu spun nimic. Nu ca n-ar oferi servicii, dar macar daca s-ar uita la ce patesc oamenii in bancile lor.

Hm, aici iar imi amintesc de experientele mele cu BCR asa ca ma abtin. O sa ii mai atac inca o data pe 8 cand o sa incerc sa ridic cecul de la Google si imi vor zice ca nu e gata, atunci sa vezi scandal.

Probabil ar mai trebui sa zicem aici ceva despre situl www.bcr.ro copiat din alta parte, dar … nu ne bagam peste IT-ul sau IQ-ul lor

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

%d bloggers like this: