Audientele radio 2011, valul 2

In primavara imi manifestam scepticismul fata de cifrele din sondajul efectuat pentru stabilirea audientelelor radiourilor romanesti. Atunci mi-au sarit in cap nume grele ale radiourilor care mi-au zis ca nu e asa, ca nu e pe dincolo, ca s-au intamplat alte chestii, ca e alta metoda de masurare, ca se iau audientele de la zero.

Acum au iesit alte cifre, care iar nu pot fi comparate cu cele de mai devreme(ce a fost in primavara vedeti aici), pentru ca atunci metoda aia de masurare nu era bagata in seama, iar acum nu o putem compara pe asta cu o metoda care nu e bagata in seama. De altfel, se prea poate ca cifrele de acum sa fie putin mai aproape de realitate. Sa le vedem deci:

Rezultatele Studiului de Audienţă Radio la nivel urban – populatie plus 11 ani:

Rezultatele Studiului de Audien%C5%A3%C4%83 Radio la nivel urban populatie plus 11 ani

Rezultatele Studiului de Audienţă Radio la nivel urban – public comercial:

Rezultatele Studiului de Audien%C5%A3%C4%83 Radio la nivel urban public comercial

Rezultatele Studiului de Audienţă Radio în Bucureşti – populatie peste 11 ani:

Rezultatele Studiului de Audien%C5%A3%C4%83 Radio %C3%AEn Bucure%C5%9Fti populatie peste 11 ani

si comercialul pe Bucuresti:

Rezultatele Studiului de Audien%C5%A3%C4%83 Radio la nivel urban public comercial bucuresti

 

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply