Call center – versiune noua

Clienta: Nu imi pot verifica e-mail-ul si este vina dvoastra. Asa nu se mai poate!
Operator: Ce problema aveti?
Clienta: Nu intru in casuta de mail
Operator: Ati incercat atat pe web cat si cu un client de mail?
Clienta: Da, bineinteles! Intelegeti-ma, sunt extrem de frustrata! Abia a fost
instalat cablul si nu ma pot folosi de serviciile pentru care platesc!
Operator: Cu ce parola va conectati dumneavoastra?
Clienta: Nu va pot spune acest lucru! E confidential!
Operator: Va rog sa asteptati un moment!

[…pauza de cautat in loguri pentru a vedea parola …]

Operator: Stimata doamna, dumneavoastra incercati sa va conectati cu parola “crocodil”, da?

Clienta (oarecum incurcata): Mdaa…
Operator: Nu este aceasta parola dumneavoastra. In contract ati solicitat parola “aligator”

Client (surprinsa): Pai si nu e acelasi lucru?

Versiunea intreaga aici

A doua pe lista cea mai tare e asta

Client : Doamna nu merge cablu
Client : Doamna nu merge cablu
Operator: Este avarie in zona dvoastra si se va rezolva cat se poate de repede
Client : Dupa ce ca va platesc abonamentul la cablu, inainte, ca la curve, tot nu merge?! Da’ ce dom’le, vrei sa vina barbatu meu acasa sa vada ca nu se poate uita la meci si sa ma futa in gura??
Operator: Aveti un modem de cablu in locatie?
Client: Ce e ala modem?
Operator: Un aparat negru cu…
Client: Aaa, scula aia, la care am simtit eu o tensiune asa…mareee??

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply