Reclamele rromanesti [mixed-up post]

Stau cateodata si gandesc adanc. Oare cine angajeaza copywriterii din firmele romanesti de publicitate? Sau si mai interesant, cine ii angajeaza?
Pentru ca mi se pare aproape imposibil ca un om oarecum inteligent sa scoata asemenea aberatii.

Prima care imi vine in minte e aia de la QFort, cu geamurile. Sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste. Repetat obsesiv pana iti vine sa sari pe geam.
Dealtfel, DeCe? chiar a refuzat sa isi puna termopane de la aia, din cauza reclamei cretine. Cum sa iei bani frate pe asemenea idiotenie?

Mai e si aia de la Twix, cu tipul care e bolnav de Tourette si striga caramel!. Total fara sens, nu inseamna nimic, nu induce nimic. Doar un tip care e bolnav de o boala definita clar medical.
Pai exista comparatie intre rahatismele astea si reclamele la Budweisser? Sau cele de la finala campionatului american de footbal?

Deci, prin prisma reclamelor astora, imi vine greu sa cred ca sunt oameni platiti pentru ca au gandit asa ceva.
Si ma gandesc cu drag la Naumovici, care o avea el bube peste bube, dar aia cu “ala negru care respira greu” a ramas in istorie.

Scris de ARHI

Este greu sa iti reuseasca orice combinatie. S-a dat liber la mixuri pe mixes.ro.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach is a Romanian tech voice who thrives where curiosity meets communication. Through dcristi.ro, his YouTube channel, and contributions to leading business media, he breaks down complex trends into sharp, accessible stories. Whether unpacking the latest gadget, dissecting a market shift, or spotlighting local innovation, Cristi delivers it with clarity, wit, and a knack for sparking conversation. His audience knows him not just as a commentator, but as a connector — someone who sees the bigger picture and isn’t afraid to zoom in on the details that matter.

Leave a Reply