Si cu follow-up-ul ce faci?

Ai un eveniment. Tu ca PR, trimiti invitatii, te asiguri ca vin oamenii la eveniment. Dar vin? Primesti suficiente mesaje de confirmare? Din oamenii aia cati ajung la evenimentul tau?
Oare sunt prea scumpe minutele de pe telefonul mobil, gratuite, ca sa suni oamenii sa ii intrebi daca vin la eveniment? Daca vrei ca un anume om sa vina la eveniment, il suni sau ii dai mail sa ii reamintesti cu vreo 12 ore inainte?

Oare chiar nu este timp? Atat timp cat pentru evenimentul ala, daca te-ai chinuit sa dai cateva zeci de mailuri, probabil ai putea sa faci copy/paste in acelasi fel, doar sa le reamintesti. Asta dupa ce ai trimis invitatia cu o saptamana inainte.

Bonus:  toata lumea foloseste un smartphone. Toata lumea din cei care trebuie sa vina la tine la eveniment. Majoritatea, daca nu toti au mailuri pe Gmail. E greu sa faci un eveniment pe Google Calendar sau sa trimiti o invitatie de calendar pentru evenimentul tau? Asta ca toata lumea sa aiba deja evenimentul ala in telefon si sa ii alerteze telefonul?

Nu stiu. Doar intreb. O fi bine sa ai un eveniment la care sa iti vina aceiasi 20 de oameni, desi tu trimiti invitatii la 100?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply