Unde este conținutul de pe internet promovat de branduri
Toată lumea haterește vloggerii și creatorii de conținut de pe internet pentru modul în care aceștia produc conținutul. Unii din acești hateri sunt chiar brandurile, care în loc să investească în vreun ambasador din ăsta, care își crește comunitatea și drept urmare poate să promoveze produsele brandului, îl ignoră și nu reușesc să se adreseze acelui public. Iar publicul de pe internet nu mai folosește televizorul ca sursă de divertisment. A urmărit cineva dintre voi alte reclame decât cele de la ora 19 de la Pro?
În tot amalgamul ăsta, au fost două branduri pe care eu le-am văzut – or mai fi și altele dar nu știu eu de ele: KFC și Lidl care produc conținut pentru online. KFC a făcut un film, foarte bun. Scump, dar foarte bun.
În timp ce Lidl produce în fiecare zi, pe canalul lor de YouTube, de la rețete și conținut online, la poveștile oamenilor care vând produse acolo și multe altele. Lidl sponsorizează și show-ul ăla de gătit de la Antena 1 și dacă vă întrebați de ce nu sunt coșuri în magazine sau de ce nu sunt funcționale, păi din cauza asta. Că se duc banii în altă parte.
Dar tot de la Lidl am găsit azi acest show cu Gina Pistol, iubita lui Smiley. Și a fost atât de natural și atât de frumos făcut încât m-a făcut să râd. Am văzut apoi că sunt și alte episoade mai vechi care au strâns milioane de vizualizări. Nu știu în ce grupuri se propagă, că eu nu le-am descoperit până acum, dar ăsta cu Gina e bun pentru o zi de duminică. Și clătite cu pui, acum am o rețetă nouă de încercat.
Kudos Lidl pentru conținut media online.